- Dette emne har 14 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 3 år, 4 måneder siden af .
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Forside › Fora › Idékatalog › Synlighed
Hvordan gør I jer synlige?
Bruger mest Facebook. Der er dog sket udskiftninger i Gardens bestyrelse samt aktive gardere. Der er derfor ikke rigtig nogen lige nu, der er så aktive på disse medier. Det er også ganske fremmed land for nogen og derfor er overdragelse vigitg.
Der er god kontakt til forretningslivet, som bl.a. er gode til at give præmier til diverse lotterier. I dette samarbejde søger Garden at gøre sig synlige.
Går gennem byen hver lørdag.
Har tæt kontakt til erhvervsliv, bl.a. gennem forretningsdrivende i bestyrelsen, smm hjælper med synlighed lokalt.
Bruger Instagram, som er styret af garderne selv – det giver bedst resultater
Prøver at deltage i alle arrangementer muligt, hvor man kan vise flaget og gøre sig synlige
Har et SoMe udvalg bestående af gardere, som står for at styre Gardens instagram, og bestyrelsen står for Gardens Facebookside.
Vi hænger plakater på størrelser med valgplakater op i lygtepæle rundt omkring i kommunen, for at gøre folk opmærksomme på deres børns muligheder for en god fritidsinteresse.
Vi er med i Erhvervsforum (sammenslutning af byens handel), hvor vi prøver at deltage i de møder der er og derved være synlige blandt potentielle kunder. Vi har god kontakt til kommunen, men det er i forhold til økonomisk tilskud. Samtidig prøver vi at netværke med byrådspolitikerne.
Vi spiller ca. 15 arrangementer i byen om året samtidig med at vi prøver at komme så meget som muligt i lokalavisen.
Reklamerer på Facebook lige efter sommerferien og efter nytår og i lokale Facebook-grupper
Deltager i forskellige kommunale tilbud til foreninger, så borgmesteren, politikkerne, kommunaldirektøren og medarbejderne ved hvem vi er og hvad vi står for.
Bland jer gerne i den lokale debat. Vi har indsendt høringssvar til kommunens budget, udarbejdelse af fritidspolitik osv.
Vi har nedsat et team af de store gardere, som er med til hvervning sammen med en fra bestyrelsen, det er også dem der laver foldere som deles ud, de har kontakt til SFO, hvor de får tilbudt at deltage i en stor SFO-fest, hvor de spiller – der er ca. 1600 deltagere.
Vi bruger Facebook og Instagram. Vi er bedst til Facebook og ikke så gode til Instagram endnu. Vi laver opslag og engang i mellem betaler vi også for at annoncere.